Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

söndag, mars 26, 2006

Indie

Fortsättningsvis kan jag meddela att jag är inne i ett otroligt pop och indiestim. I'm from Barcelona är helt underbara. The Concretes är inte heller fel. Och allas vår indiepop-prinsessa Marit Bergman får inte glömmas! Och Shout Out Louds, obeskrivbart!

Kan någon jäkel berätta för mig hur man kan känna sig bakis när man inte druckit en droppe? Konsten att bli full på sommartid. Igår var jag så sjukt glad. Jag kände verkligen att våren var på väg. Idag blev väl ett bakslag om något... Min lista om vårtecken kan slänga sig i väggen. Repade i morse. Tur att Hedda var så pigg, hade inte fått gjort något annars. När jag kommit hem somnade jag som en stock. Sov i min härligt mjuka och varma säng med blåvitrandigt täcke a la Håkan i minst 2 timmar. När jag slog upp ögonen och kollade ut genom fönstret så snöade det. Stora, fluffiga, äckliga och hemska snöflingor. Jag ska offra mina sparpengar på en jättefläkt med samma diameter som månen. Smälta snön på samma sätt som smör smälter i en stekpanna. Men det kallas nog växthuseffekt. Och växthuseffekten är inte bra. Det säger folk i alla fall. Jag borde engagera mig lite mer, men det intresserar mig inte. Tänk om alla tänkte som jag? Dumt. Jag vet ju inte ens om jag är åt höger eller vänster. Jag kan tycka, men jag hatar att placera mig själv.


Det finns så mycket du borde Johanna. Men egentligen spelar inte bordesakerna någon roll. Sådeså.


Hahahaha... Jag säger då det.

1 kommentar:

heddacarolina sa...

Psykologisg baksmälla, jag säjer då det. Du kan tamejtusan lyckas med det mesta. Nu regnar det. Om 25 minuter har jag kulturhistoria. Jag ska nog komma lite försent. Men bara lite.