Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

onsdag, februari 22, 2006

Blågrön

Bambettibam. Idag släpps biljetterna till Hultsfred. Får hoppas de finns kvar tills nästa vecka, annars vet jag inte vad jag ska göra.


Where is my mind?
Way out in the water, see it swimming


Jag förundras ibland. Hur mycket jag än försöker så går det inte alltid förstå sig på andras världar. Min vän lever i något okänt. Något som inte går att sätta sig in i. Varför ska du behöva ljuga varje gång? Varför? Säg som det är så kanske vi förstår.



When you close your eyes
Do you like what you see?


Mitt vänstra knä har beärats med ett blåmärke. Igår var det blått, idag är det lila. Sen kommer det bli grönt och gult. Fotboll har ganska många likheter med konståkning. Och eftersom jag inte är speciellt graciös gick det inge vidare. Får hoppas att isen smält tills idag.

Puss hej

Inga kommentarer: