Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

måndag, januari 30, 2006

Måndag

Det är dumt att vår dator råkar stå i mina pärons sovrum.Åhh.. Det var inte jag som bestämde att den skulle stå där. Ska bli så himla skönt när den får flytta upp i skrubben. Annars då? Jo, annars bra. Fast det känns som om det kommer bli en stressig vecka. Det gillar vi inte. Var hos optikern innan idag. Den lilla kufiska mannen tyckte att jag hade knottror på insidan av mina ögonlock (Ja, han vände dem utochinpå). Antagligen är jag allergisk mot något. Han föreslog rengöringsvätska med väteperoxid i. Tack, men nej tack. Jag måste nog gå till doktorn. Och det är typ lika läskigt som att gå till tandläkaren OCH optikern tillsammans. Rädda mig. Fy fy fy. Dessutom har jag svenskaprov på torsdag. God natt gott folk.

Inga kommentarer: