Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

måndag, januari 02, 2006

Kallt

Det är elakt att ge ett historiaprov i läxa över ett jullov. Jag vill inte ha jullov mer. Det händer ingenting överhuvudtaget. Jag bara vänder på dygnet, stirrar in i väggen och lyssnar på kent. Jag vill träffa folk igen, jag vill att det ska hända något! Fast det kanske är lite trevligt att inte ha något att göra. Man kan spela hur mycket gitarr man vill, för man vet att man har tid med det. Var i skogen idag med hela kompaniet. Hittade ett spår efter ett vildsvin. Skitläskigt. Förresten är videon till Dom som försvann också jätteläskig. Kalla kårar.


The Musiklista
Johnossi- Summerbreeze
Kent- VinterNoll2
Audioslave- Be yourself
Tiger Lou- You can't say no to me
Lars Winnerbäck- Du gamla fria nord
The Ark- Disease
The Verve- Bittersweet symphony
Aerosmith- Walk this way
Ceasars Palace- Kick you out


Vilken blanding. Men så kan det vara när man är splittrad. Nu måste jag ta tag i historiaskiten. Måste tänka positivt.. måste tänka positivt. GAH!

Inga kommentarer: