Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

torsdag, oktober 23, 2008

Om att springa ifatt tiden

Malmö över nyår? Låter inte alls dumt. Tvärtom riktigt riktigt grymt.

Men än är vi inte där. Inte än på länge, länge, länge... Först ska en veckas hemtenta överlevas. Den här gången ryktas det om att det är 4 sidor essä som ska skrivas. Har en hel del andra saker på gång också, typ kontikifest och möten och introduktion och födelsedagskalas och lite annat smått och gott. En vecka går för fort.

Jag misstänker att jag inte hinner ifatt mig själv just för tillfället. Alla som jag skulle vilja prata med glömmer jag bort, allt jag skulle vilja göra hamnar åt sidan och det jag skulle behöva tänka på finns inte. Det gäller kanske att stå still i två sekunder. Någon gång.

Inga kommentarer: