Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

torsdag, oktober 18, 2007

Dans

Igar hamnade jag, Eva och Magda pa Liquid Room pa Victoria Street. Koade en timma, men det var det vart. Jag har inte dansat pa drygt en manad. Det ar lite schysst med indieklubb. Valdigt schysst.

Magda ar tydligen bartender. Hon tande eld pa valdigt manga sambucka. Livsfarligt.

Idag ska jag gora muffins. For jag ar ju faktiskt ledig. Valdigt ledig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill också dricka varm choklad och lyssna på indiepop i Skottland.
verkligen.

Anonym sa...

Är det öppet på lördagar också? Låter som ett perfekt ställe för dansgudarnas återförening.

Johanna sa...

Annie: Tyvarr kor de bara indieklubbar pa onsdagar och fredagar :( Men jag ska forsoka luska ratt pa nagon klubb som har oppet pa lordagar. I varsta fall far vi dansa hemma i lagenheten. Fast det ar ju inte sa illa det haller. Bara vi far dansa.

Josefin: Du borde gora det. Bland det basta jag har gjort :)