Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

fredag, mars 23, 2007

Propp

Det finns så mycket att säga just nu att jag inte får ut ett ord.

Solen sken idag. (Universalsamtalsämnet kallas väder.) När solen skiner lyssnar jag på Håkan Hellström. Då inbillar man sig nästan att det är sommar. På tal om det så verkar min bil lite överhettad. Den gillar inte att köra om lastbilar i 120 km/h på motorvägen.* Vår bildoktor, som är så kunnig på gamla bilar att han lyckats sätta sin verkstad i konkurs, påstår att det inte är någon fara att köra med den. Den lilla gula lampan ska man inte bry sig om.


Pyttsan.


*Motorvägsframfarten har att göra med mitt införskaffande av studentbalsklänning

3 kommentarer:

Anonym sa...

hohohohoho! gud vad kul hahaha! på tal om studentklänning: har du hittat någon?

Annie sa...

hehe, lilla golfen tog i så den nästan sprack där på mototrvägen. Den hade mycket att bevisa.

Den svartvita klänningen hänger förresten på min garderobsdörr nu.

Johanna sa...

Ia: Jepp! Studentbalsklänningen är fixad. Studentklänning ska jag däremot leta efter i Göteborg någon dag. Min balklänning är fluffig och lite diskret turkosgrön. Fin fin.

Annie: Jag gillade den svartvita. Balklänning och attitydklänning i ett= najs. Hittade Mari någon klänning?