Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

lördag, mars 24, 2007

Billie the Vision & the Dancers

Följande skriver bandet på sin hemsida:

"Under hösten 2006 och våren 2007 spelades skivan in på den skånska landsbygden, i lånade hus i Blekinge och i replokalen i Malmö.

Enligt bandet så fanns det två ansatser, att inte skriva mer om Pablo och att göra en sämre skiva än de två tidigare. Man lyckades inte med något av det. Where the Ocean Meets My Hand fortsätter där The world according to Pablo slutade."


Det finns mycket att se fram emot. Den 11 april släpps Billie The Visions tredje album. Efter detta blir det releasefest, bl.a. på Sticky Fingers den 25 april. Och inte nog med det! Det har även visat sig att älsklingarna ska spela på Emmabodafestivalens förfest den 25 juli. Och jo... jag har nog nästan bestämt mig. En lite försenad present på min 19:e födelsedag kommer att bli en tripp till Emmaboda.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ihihihihi jag har förbeställt skivan via deras hemsida! :D:D:D hoppas kunna se dem i Sthlm som sagt, nu vet man ju vart det ligger iaf hahaha.

Johanna sa...

Naaaajs ^^,

Funderar på att göra det jag också. Hade varit trevligt att få hem skivan så snart som möjligt. Allra helst nu på direkten!

Får hoppas du hittar, hade ju varit för synd annars ;)