Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

onsdag, februari 14, 2007

Plast

Alla hjärtans ångestdag. Jag vill inte ha billig fejkmärkeschoklad, vissna rosor, fula nallar eller något sånt. Nä, det är inte det jag saknar. Det är just uppvisningsgrejjen som ger mig ångest. Kolla kolla! Jag är kär, har världens bästa partner och är JÄTTELYCKLIG! Kan inte alla som tycker om varandra visa sin uppskattning i vanliga fall, eller? Just nu koncetreras mängden plastkärlek till en sådan liten yta att den inte kan annat än göra mig äcklad.

Jäkla påfund.

Har försökt lära mig kassan på jobbet idag. Hrm. Vi tar det en annan dag va?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men man måste ändå erkänna det genialiska i att övertyga en hel värld att en ros är värd sjuttiofem spänn just den 14:e februari.

Johanna sa...

Ja, herregud... Fyndig typ det där. Eller dumma människor.