Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

måndag, december 04, 2006

Linjär ökning av julbelysningar

En del människor bränner sig på magen eller näsan. Heter man Johanna bränner man sig på handen. Och min granne har 12 julbelysningar. De har ökat med i snitt 3 om dagen sedan den 1 december. Hur ska det här sluta? Nä, dét vet man aldrig. För övrigt håller mitt projektarbete på att störtlanda totalt, jag stör mig på att verktygfältet här ovanför har försvunnit helt spårlöst och nu borde jag ta tag i citronsyracykeln. Halleluja. Kommer verktygsfältet tillbaka ska jag ladda upp en bild från i fredags natt. Och känner jag mig själv rätt så slutar allt alltid med min gitarr och en rosa popdröm. Jag säger då det...

Inga kommentarer: