Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

måndag, december 11, 2006

John Travolta

Gissa vem som fick nobelpriset i kemi igår? Haha, trodde man inte... Helt sjukt kul kväll! Bästa nobelbalen hittils. Min date hade två storlekar mindre fötter än mig, men taktkänslan var det inget fel på. Lite lätt förvånande att bugga med någon som verkligen kan bugga. Man stöter ju på en hel del udda stilar (gorillastilen, trioltaktstypen, ryck och slit, o.s.v.), och helt plötsligt råkar man ut för någon som vet vad det går ut på. Dansgolvsägandet var ett faktum.

Det där nobelpriset har gjort mig lite uppblåst. Ursäkta mig, men jag tänker inte censurera det.

1 kommentar:

heddacarolina sa...

Var du uppblåst, kompis. Du förtjänar det. Kommer du ihåg hon på balen förrförra året som fick pris för att inte ha vart på en enda labb på tre år? Kom bara att tänka på det, hihi.