Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

fredag, september 22, 2006

Badboll

Jag är fruktansvärt kreativ. Det är, så att säga, mitt sätt att hålla mig på jorden. Hade jag inte spelat skithögt och vråldistat på gitarren, målat konstiga konstverk, sytt kläder som är så konstiga att de inte ens är indie eller skrivit kassa texter i en bok med genomskinlig blå pärm så hade jag antagligen varit stamkund hos farbror Talatillrätta och käkat piller. Att föra över saker från min hjärna genom armarna och ut i fingertopparna är mitt sätt att ventilera saker. Gosh... Fick just världens bild i huvudet av en badboll med en otroligt förlängd ventil i form av en arm. Tänk er att badbollen är fylld med allt jobbig... ÄH, skit samma. Jag har i alla fall målat om min bokhylla och min egenhändigt designade hylla idag. Det var nog det jag vill ha sagt, det var bara tvunget att gå genom ventiler på rosa badbollar. Eller näe. Godnatt. Jag tror jag ska sova nu. Imorgon Astrid fotografera.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen Håkan Hellström på Liseberg? Hoppas du inte missade den för jag får gåshud bara jag tänker på gårdagen...
/ Helene

Johanna sa...

Missade tyvärr honom på Liseberg =( Ekonomin tillät inte riktigt den resan... Ska ha varit väldigt mycket folk och helt sjukt bra som vanligt!