Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

måndag, juli 24, 2006

Födelsedag

Klart bästa födelsedagsmorgonen på.. tja.. 18 år! Just för att jag alltid annars lyckas förutse exakt vad jag ska få i present. Och det är alltid lika spännande. Eller inte. I år var jag till 99% säker på att jag skulle få ett presentkort på en gitarr (eftersom jag råkade ringa när mor befann sig på Törnbloms). Men nä. Paket nr ett trodde jag var en vinflaska. Det var kylvätska. Sedan blev det en tvättsvamp. Och en till. Och en till. (Varför fattade jag inte redan här?) Och en till. Och en till. Och låsmedel. Och en wunderbaum. Fick även den där bandhandboken jag önskat mig. Och ett diadem. Och en bil.


Fatta!!! En alldeles egen BIL! Har fortfarande inte sett den. Men det är en blå golf. Skruttig. Liten. Underbar. Den ska bara gå igenom besiktningen (hrm), sen så! Och så ska jag fixa det där... Uppskrivning eller vad det heter.

1 kommentar:

Drysen sa...

Sjukt tråkigt med uppskrivning, först måste man vänta i 100 år på att få en uppskrivning, sen måste man vänta i 1000000 år innan det finns nån ledig uppkörningstid. Jag har en tid, men väntar på att den dagen ska komma, hitills har jag väntat snart en månad =/

Men grattis på födelsedagen i efterskott nu :)