Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

torsdag, juli 06, 2006

Det där med prioritering...

Endast graciösa plask. Idag har jag dock varit på stranden. Men inte på turiststranden. Det pallar inte mammsen.




Min lediga dag idag. Antagligen den enda på tretusenfemhundrasjuttielvamiljoner år. Men jag är sån. Har jag ingenting att göra så fixar jag något att göra. Ibland behöver jag ladda batteriet-dagar. Då sover jag hela dagen. Sen är man på gång igen! Har i alla fall 4 heltidsveckor tillsammans med korvar, kotletter och parmaskinka att se fram emot. De timmar som blir över (resternade obefintliga delar av veckorna) får man försöka trolla lite med. Har i alla fall en liten priolista.



Johannas hjärnkontor är stolt över att presentera:

Lilla Priolistan Sommaren 2006
1. Körkortet- Har längtat sedan jag var 5 år. De som vet var Tormorup ligger visar förhoppningsvis förståelse.
2. Monaural Phantasm- Spelning på Cortina den 18 augusti. Vi ska rocka skorna av folk.
(Redan här börjar tiden ta slut)
3. Umgås med alla älschklingarna- Ska försöka hinna umgås med folk. Men jag vet att jag inte kommer hinna. Får väl reparera en handfull vänskapsband till hösten antar jag. Pust...
4. Träna- Laget ligger faktiskt tvåa i serien. Får faktiskt försöka hålla uppe konditionen resten av sommaren. En andraplats ger automatiskt en uppflyttning till div. 4 (YES!), eftersom seriesystemet ska utökas.



So long folket! Ni kan räkna med en liten paus i bloggandet här. (Känn er dissade, inte med på priolistan...) Haha... Nä. Men allvarligt talat. Jag har inte tid att sitta här och inte göra någonting.

Inga kommentarer: