Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

lördag, juni 10, 2006

Kalles Klätterträd

Kalle kom som en bomb från klar himmel. Först en busshållplats. Tre trötta hattifnattar gnor på "Mitt i stan bor en kille...". En liten stund senare, under ett euforiskt msn-samtal, är grunden lagd. Igår förverkligade jag och en hattifnatt våran festivalflagga. Gjorde klart den idag efter repet. På bilden är den inte riktigt färdig. Kalle har numera en lätt beige-rosa ton i ansiktet och gula bokstäver. Den är sååå fin! Måste lägga upp en bild på den färdiga flaggan nån gång. Yeah yeah.



The soundtrack of our Hultsfredresa: Kalles Klätterträd




Sandålar är livsfarliga.



Nu ska jag plugga fysik och kolla på fotboll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kalle är så sjukt snygg!
Jag var dock tvungen att vika ihop honom och lägga honom så att han fick bekanta sig lite med nudlar och fruktcoktails, det blev lite trångt på mitt golv annars. Men jag tror nog han ska trivas.