Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

söndag, juni 18, 2006

Guess who's back??

Herrejävlar. Jag är tillbaka. Jag är skitig, trött och fullständigt... fullständigt... Äh, jag har ingen talförmåga. Sitter här med extremt skitiga fötter, svart kent-tröja med ett stort kors på och undrar vad tidningsmännen drack i går. Lyssna inte på Expressen och Aftonbladet. Kolla här i stället: http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=286&a=281836.
Eller ännu bättre, här: http://www.rockparty.se/content/artiklar/.




Och jag tror minsann min själ dör av svält...

Har matat min själ nu. Den är fortfarande hungrig, just det där saknas. Men man får en aning om hur det kan vara. En liten snudd.


Nu ska jag duscha. Länge länge. Det är lite svårt att veta om jag är solbränd eller skitig. Lovar att det kommer mer rapporter om bajjamajjor, träskpunkare, fest, ångest, musik och stormkök.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men allvarligt johanna, hur partisk är inte rockpartys hemsida på en skala? ;P

Johanna sa...

Haha, hmm.. Det har jag inte reflekterat över ;)