Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

söndag, juni 11, 2006

Förkyld. Trött. Glad.

Tänk dig att du springer hundra varv runt jorden, drar på dig en förkylning som får Niagarafallen att verka minimala i jämförelse med din näsas aktivitet plus att du dessutom måste lära dig hela Svea Rikes lag utantill. Ungefär så trött är jag, ungefär så förkyld är jag och ungefär så mycket har jag att plugga. Om jag klagar? Neisch. Jag är glad. Men trött. På den positiva sidan finns att jag nästan lyckades slå upp tältet innan och att det bara ärt två dagar till skolan slutar. Sen är det... Nä. Jag ska inte tjata. Jag ska bädda ner mig i sängen och läsa fysik. Det var säkert 10 år sedan jag gick till kojs halv 9. Gisses.

1 kommentar:

heddacarolina sa...

Jisses stavas med J. Och hur är det med dej? Är du sjuker?