Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

lördag, juni 24, 2006

Bollen måste dö

Vad passar inte bättre nu än hjälten Timo Räisänens Bollen måste dö? Jäkla skit rent utsagt. Mår förresten lika skit som jag har gjort i två veckor nu. Funderar på om jag har halsfluss/körtelfeber/öroninflammation. Inte alls skojsigt. Sov för övrigt ett halvt dygn i natt. Nytt rekord. Försöker just nu dränka mig i trevlig svensk indiepop. Jag vill inte vara sjuk. Jag vill kunna leka med Astrid imorgon. Vill kunna jobba och träna på måndag. Har inte tränat på tre veckor. Det spritter i bena när man ser fotboll på burken. En liten stund i alla fall. Till sist vrider jag mig i ett kombinerat hostanfall/nysattack. Kul. Jätte.




Henke hörde du när bollen sjöng sin nya sång
aaaaa aaa
Den sjöng: tönten missar målet varendaste gång
aaaaa aaa
Bollen måste dö




Och varför flinar dommaren så? Tjoflöjt liksom. Kan undra vem han hejar på?
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,846857,00.html

Inga kommentarer: