Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

fredag, maj 26, 2006

Varberg

Precis hemkommen från Varberg. Lyckades få mammsen att köpa en skjortklänning till mig. Ska bara sy in den lite, sen är den perfekto! Mamma räddade typ livet på en tant som svimmade inne på Guldfynd. Fast jag var någon annanstans då, så jag missade ambulansen och alltihopa. På vägen hem körde vi runt Törnbloms. Min favvo när det gäller musikaffärer. Hittade en jättefein stålsträngad som jag ska önska mig i födelsedagspresent. Och får jag inte den i present så får jag väl köpa den själv. Älskar verkligen musikaffärer. Det finns alltid någon likasinnad där. (HEJ KENT-TRÖJA, HEJ!)




"Johanna... Om du får välja mellan din elgitarr och Hulstfredbiljetten, vilken väljer du då?"
"Duu... Om du får välja mellan en Håkanpojke och en Kentpojke, vem väljer du då?"

Åh herregud...


Nu ska jag platta mitt hår, sen bär det av till Smedjan.

Inga kommentarer: