Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

onsdag, maj 03, 2006

Ångvältad

Kände att mitt inlägg från en av datorerna i fysiken innan idag inte sa speciellt mycket. Var rätt slutkörd i huvudet efter nationella uppsatsen i engelska. Dessutom verkade fysiklärarna ovanligt sysslolösa. De kunde mycket väl komma framhoppandes och fråga vad farao man håller på med.

Undrar om man får snacka om engelskauppsatsen? Skit samma. Min röda tråd blev tandkräm. Om det nu säger något. Ska bli så underbart skönt att slippa fåret. Hennes mummel ha sövt mig i snart två år. Samma tonläge om och om och om och om och om ... ZZZZZZ...



Dagens dilemma: Matte E, Fysik breddning eller julspex istället för Svenska C? Haha. Egentligen lätt val. Frågan är bara om man har tid med julspex. Man vill ju inte sluta som en levande zombie.



Imorgon blir det Blindside på Diezel. Har faktiskt aldrig varit på det där stället. Men nån gång ska ju vara den första. Och den här låten känns. Som bara den.
http://www.youtube.com/watch?v=QRORj28K4tc



Det är inte lätt att spela mot Ätran, det ska jag tala om för er kära bloggläsare. Det känns som om de kört med sin ångvält över oss hundra gånger nu. Jag vill inte spela mer mot dem. De platsar inte i 5:an, de är bättre än så. Som tur är är vi som en sån där återuppblåsbar hoppborg. Det kommer ny luft in i den liksom.

1 kommentar:

heddacarolina sa...

Lovisa sa det. 7-0. Hon var odrägligt nöjd.