Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

måndag, maj 15, 2006

Ester

Kalla jävla måndagar är det tur att man har sig själv. Hur skulle man annars överlevt? Orka med dem. Helt totalt onödig engelskalektion, håltimma, iskall vindpina och spya till lunch. Kändes i alla fall lite bättre framåt eftermiddagen. Fick världen snilleblixt på kemin. Idén har grott i huvudet ett tag, men nu föll bitarna på plats. Jag ska göra något om estrar som projektarbete. Kan landa lite var som helst i området. Kanske blir det något med parfymer, kanske något med frukt. Får väl se helt enkelt. Staffan trodde starkt på det, vilket kändes riktigt skönt.


Lite Red Hot Chili Peppers är inte fel.







Hej. Som du behandlar mig behandlar jag dig tillbaka.

En del är lika tröga som ketchup i en väldigt gammal Heinzflaska.

Hej. Säger du elaka saker till mig så får du tillbaka skiten. Fattar du inte det?






Nu ska jag träna. Det är kallt ute. Vart tog Aprilhimlen vägen? Ja... Vart tog den egentligen vägen...

1 kommentar:

heddacarolina sa...

Menar du aprilhimlen som i håkanlåten eller menar du bara det trevliga vädret? Iofs vet jag inget om nåt utav det, men tja. Äsch, gonatt.