Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

måndag, april 24, 2006

Mjölksyra

Det här var nog den bästa måndagen på väldigt länge. Även om folk frekvent påpekade att mina fötter ÄR röda. Och, ja, det var i torsdags jag råkade bränna dem. Dessutom råkade jag ha sjukt många poäng på mitt C-kursprov. Men bara en halv sol... Bluhurr... Bosse skulle fundera på det. På något vis var ändå alla glada att se varandra. Jag var i alla fall glad att få träffa lite folk igen.

8 juli kommer Marit till Majas. Astrid and Gertrud will be there! Fröken Bergman är en av mina hjältar. Helt klart.

http://www.maritbergman.net/

Dessutom är det väldigt fint väder (samtalsämne när man inte har något annat att prata om, någon?). Hur härligt som helst att cykla till fotbollsträningen (1000 meter nedförsbacke). Hem var dte lite värre. Men lite mjölksyra har ingen dött av.

Inga kommentarer: