Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

söndag, april 02, 2006

I will always be your soldier

Jag tycker min syster är bäst. Hon är nog min bästa kompis. Bättre än alla andra faktiskt. För hur underbart är det inte när man cyklar hem mitt i natten. Det är blött ute, man är hög på påskmust, trött på alla avundsjuka jävlar och lite mörkrädd. Men man har ändå varandra. Jag ska nog bli som Marit Bergman, min indiepopprinsessahjälte. Hon skrev I will always be your soldier till sin syster. Jag ska skriva en låt till min syster också. Eller Matilda tycker i alla fall jag borde göra det när jag blir känd. Om jag nu blir känd? Spela roll liksom...


TV:n är pao, TV:n är pao


Förresten har min favorit fått ett sommarjobb som har precis allt ett sommajobb ska ha. Det är lagom ansträngande, småtrevligt och det ligger dessutom i ÄTRAFORS. Ätrafors Golfbana 4 life. Akta dig för lacosteskorna kära syster.



I will always be your soldier
I’ll be marching by your side


Sådeså.

Inga kommentarer: