Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

fredag, april 07, 2006

Den otroliga kärleken

Internet är dumt. Det är riktigt evul. Jonnas telesnubbe till pappa får komma och kolla på det. Våran "elektriker" verkar kunna vart alla ledningar i huset går. Och eftersom vårat hus är byggt på 30-talet antar jag att han kunskaper är precis lika dammiga som våran vind. Typ.

Dags att ta tag i sitt liv. Dags att bli ett med din mattebok.
Johanna v Optima C = 4-ever

Jag kommer alltså sitta fastkedjad vid min mattebok större delen av den här helgen. Ska försöka bända mig loss imorgon bitti. Repa med bandet och ta lite kort till hemsidan. På lördag är det match på Skrea. Och idag är det bara en endaste liten vecka tills jag åker till Lanzarote. Det ni!

Inga kommentarer: