Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

onsdag, mars 01, 2006

Byta planet

Idag:

  • Hata snö
  • Pajjad sovmorgon p.g.a. punkten ovan
  • På tok för mycket plugg på G, blurk. Hata!
  • Ensemble. Stackars Johan.
  • Fotbollsträning. Trots snön och geggan är det dagens trevligaste händelse.
  • Just nu sitter det 5 hysteriskt virriga och flummiga medelålders damer i rummet intill. Snälla, kan ni inte försvinna?




Stop
With your feet on the air and your head on the ground
Try this trick and spin it, yeah
Your head will collapse if there's nothing in it
And you'll ask yourself
Where is my mind?
Where is my mind?
Where is my mind?
Way out in the water, see it swimming



Jag känner för att isolera mig. Ett liv som astronaut kanske hade varit något? Eller jag kanske ska bli eremit? Skaffa mig en undervattensbostad där jag kan kolla på fiskar och inte göra någonting alls. Men antagligen måste jag käka fisk då. Det är inte jättegott.

1 kommentar:

heddacarolina sa...

Hallå? Du är uppvuxen på västkusten, eller ganska nära iallafall. Det ingår i din religiösa uppfostran att gilla fisk. Dessutom är ärtsoppa bra mycket värre.