Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

tisdag, januari 10, 2006

Sova vid bolibompa

Imorgon är det äntligen skola. Kanske inte äntligen, men på ett vis. Ska bli så himla skönt att träffa lite folk igen. Om jag ska sova mina 8 timmar (väldigt, väldigt viktigt för välbefinandet) borde jag gå och lägga mig klockan 22:00. Hur farao ska jag kunna somna då? Jag och Matilda har kollat på musikvideor till kvart över ett på natten den senaste veckan, så det kan nog bli lite svårt. Fast inte igår. Då var vi i Köpenhamn. Ingen stad jag kan tänka mig att bo i. Christianiafolket på stationen är skitläskiga. Dessutom röker alla så att jag får ont i ögonen. Men något jag borde göra oftare är att åka tåg. Tåg är trevliga. Och så kan man kolla på folk. För jag är en människostuderare.


Puss hej


The Cardigans <-- Oh yeah!

Inga kommentarer: