Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

onsdag, december 07, 2005

Nervryck

Åhhejochhå. Idag fysik. Idag håltimma x2. Idag kemi (håltimma resterand kemilektioner, förutom onsdagar). Idag ensemble. Idag ensemble var väldigt väldigt svårt. Jag ger upp det där med andrastämma. Dessutom var två sjuka idag, så vi körde lite annat. Fast jag diggar min grupp sjukt mycket. Sen köpte jag den där sjalen som matchar min klänning. För imorgon är det ju nobelbal! Båda musiklärarna ska nog spela på nobelbalen, vilket resulterar i ledigt från ensemblen på fredag. Börjar runt halv två. Lite göttigt ändå. Är på ett väldigt musiklyssnarhumör idag. Mer än vanligt alltså.

  • Big Star- Thirteen
  • Håkan Hellström- Tretton (Cover på thirteen)
  • Kent- Vinternoll2
  • Håkan Hellström- Minnen av aprilhimmlen
  • The Darkness- Love is only a feeling
  • Johnossi- Man must dance (Thanks Annie!)
  • Tiger Lou- You can't say no to me
  • Sahara Hotnights- Hot night crash (Flying Dandruffs variant får mjällen att lyfta)
  • Razorlight- Somewhere else
  • Moneybrother- Blow him back into my arms
  • u.s.w...

Oh my god. Oh my god. Shaking. AAHHHHH!

Inga kommentarer: