Jo, men stig du på. Välkommen in i värmen. Känn dig som hemma. Ta en kaka. Nähä, ingen kaka. Ska ru inte ha lite te eller? Tänkte väl det.

söndag, december 11, 2005

Flying Dandruffs feat. Son of a lastbilschaffis

Har en teori ang. vårat bandnamn. Folk tycker att det låter jätteproffsigt. Flying Dandruffs är ju skitcoolt. Sen får de höra vad Dandruffs egentligen betyder. "Har ni mycket mjäll eller".. Och nej, vi har inte mycket mjäll. Matildas variant på varför vi heter Flying Dandruffs är att vi skulle ha mycket hårspray. Men vi är nog inte så stora hårsprayfreaks. Min version är att vi helt enkelt rockar så sjukt mycket att folk bara vill headbanga hela tiden. Och då flyger det mjäll. Mycket mjäll. Kommer sakna Mimmi jättemycket på repen nu. Men det får bli Flying Dandruffs feat. Son of a lastbilschaffis så länge. Det går ju bra det med!

Allt känns lite grått just nu. Man existerar inte riktigt. Går runt i den eviga dimman och väntar på att man ska se ett ljus någonstans. Örk. Men någonstans är jag ändå lite glad. För första gången på sjukt länge inser jag trivs att jag med alla mina vänner. Jag behöver inte längre sätta citattecken på vänner för att markera något. Man kan sluta låtsas. Det är på riktigt. Ni är unika och sjukt viktiga!

Inga kommentarer: